viernes, 8 de noviembre de 2013

Begoña Ibañez: una artista de la Terra Alta.


Aquests dies de la Festa de Tots Sants, em va donar l'oportunitat de poder gaudir de la Cultura, en diferents formes i expressions i tambe vaig tenir el plaer de conèixer gent realment interessant.
 
Entre elles, està la pintora d'Horta de Sant Joan, BEGOÑA IBAÑEZ.
 
Que us puc dir d'ella? Doncs, la Begoña ha viscut gran part de  la seva vida a Horta de Sant Joan, es una pintora autodidacta, i segons ella mateixa, es defineix aixi:
 
"Es aqui, en esta terra plena d'encants, on fa gairebe tres anys, agafava per primer cop els pinzells, animada per un impuls interior.
La meva especialitat es la pintura a l'oli, i els meus quadres son de realitzacio llarga, lenta i reposada.
Son molts mesos de treball gustos, on fluir es el meu plaer, i es d'alli d'on surten les meves obres."

El primer cop que va exposar els seus quadres, va ser en una exposicio col·lectiva amb motiu de la "Festa de la Mel d'Arnes".

Aquestes son algunes de les seves obres:


"El caballo"

"Convent d'Horta"

"Mustang"

"Racetrack"

"Milkiway

"Mi nena inca"

"La tardor"


"La Columbia Británica"


 
 
El dia 1 de novembre es va inaugurar l'exposició de pintures de la Begoña Ibañez a la sala d'art "4rt" d'Arnes, on romandrà durant tot el mes de novembre de 2013.
 
        

Acte presentat per l'Elena Solé i amb Begoña Ibañez.

Per mes informació:

https://www.facebook.com/#!/calabegona.begonaibanez






 

No hay comentarios:

Publicar un comentario