miércoles, 20 de febrero de 2013

Per alguna cosa s'ha de començar.

Hola amics i amigues,

Fa molt de temps que tenia al cap crear un blog, però no em decidia sobre quina temàtica el podia fer.

He fet tantes coses en aquesta vida, i me'n queden tantes per fer...

Bé, he decidit que no escriure sobre una sola cosa, tinc MOLT DE FATO per explicar (coses que he après en cursos, cursets, seminaris i xerrades; viatges que he realitzat i xerrades molt interessants a les que he pogut participar; també he llegit llibres, he vist moltes pel·lícules- una de les meves grans passions- i m'encanta la música - cantar, ballar ó tan sols escoltar, també m'agrada la pintura i ara, em toca també cuinar).

Us parlaré, en resum, dels meus gustos i aficions, de les coses que he fet i faig, ja sigui per gust ó per obligació.

Així que, aquest blog anirà sobre això, sobre MOLT DE FATO, que vull compartir amb vosaltres,
i com he dit "PER ALGUNA COSA S'HA DE COMENÇAR".

No hay comentarios:

Publicar un comentario